INFIINTARE SOCIETATI |
Asistenta la infiintarea de societati comerciale in Romania
Prin agentii nostri din alte jurisdictii oferim asistenta la infiintarea de companii in Cipru, Marea Britanie, Olanda, Austria, Malta, Madeira, Luxemburg |
|
|
CONTABILITATE |
Revizuirea evidentelor contabile, evaluarea situatiei actuale si asistenta in rezolvarea deficientelor constatate
Setarea registrelor contabile si fiscale obligatorii; Proiectarea rapoartelor financiare si de management; Personalizarea planului de conturi si a centrelor de cost; Revizuirea si actualizarea Manualului de Politici Contabile; Training
Evidente contabile complete in deplina conformitate cu standardele romanesti de contabilitate si cu cerintele politicilor contabile ale societatilor
Oferim asistenta auditorilor financiari si auditorilor interni ai clientilor nostri pe parcursul misiunilor de examinare a situatiilor financiare
Inregistrarea la Administratia Financiara pentru impozitul pe profit, impozitul pe venit, TVA si alte impozite; Inregistrarea sediilor permanente si a sediilor secundare; Consultanta pentru start-up-uri
Calculul impozitelor, pregatirea si depunerea tuturor declaratiilor fiscale solicitate de legislatia romaneasca |
|
|
RAPORTARE FINANCIARA |
Pregatirea de rapoarte pentru uzul managementului, inclusiv situatii financiare previzionate, cash flow previzionat, pachete de raportare, analize actual versus bugetat, etc.
Pregatirea de situatii financiare statutare in conformitate cu standardele romanesti de contabilitate
Pregatirea situatiilor financiare consolidate in conformitate cu standardele romanesti de contabilitate si cu Standardele Internationale de Raportare Financiara
Pregatirea pachetelor de raportare financiara in conformitate cu politicile contabile de grup
Pregatirea situatiilor financiare in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara |
|
|
SALARIZARE SI HR |
Prelucrarea calculelor salariale, intocmirea statelor de plata si a ordinelor de plata pentru salarii si impozite
Pregatirea declaratiilor fiscale aferente salariilor si transmiterea acestora la autoritatile fiscale romane
Audit de conformitate al dosarelor de personal, identificarea deficientelor, masuri de corectie, consultanta in materie de legislatia muncii
Pregatirea documentelor necesare in conformitate cu legislatia muncii din Romania, aferente diferitelor contracte de munca
Asistenta la stabilirea obiectivelor societatii, cascadarea obiectivelor la nivel de angajat, stabilirea indicatorilor de performanta si corelarea cu remunerarea, identificarea si recompensarea angajatilor performanti |
|
|
IT |
Evaluarea situatiei actuale si a asteptarilor; Proiectarea strategiei IT si a planului de implementare
Evaluarea proceselor IT actuale, recomandari de optimizare a proceselor, costurilor de administrare si investitiilor IT
Evaluarea arhitecturii IT actuale si asistenta in vederea optimizarii
Analiza situatiei actuale, definirea cerintelor de business relevante si traducerea acestora intr-un document care va guverna faza de implementare (specificatia de implementare)
Asistenta in pregatirea documentatiei de achizitie si in timpul procesului de achizitie
Managementul riscurilor, al calitatii si al termenelor limita, coordonarea implementarii activitatilor planificate, activitati de suport pe toata perioada proiectului |
|
|
MANAGEMENT INTERIMAR |
Asistenta pentru companiile care au nevoie temporara de personal pentru roluri precum: Membru al Consiliului de Administratie, Director Financiar, Director Financiar Adjunct, Manager Raportare, Manager Fiscalitate, Controlor Financiar, Contabil Sef, Director IT, Manager de Trezorerie |
|
|
Alte categorii de servicii |
|
|
|
Cum va putem ajuta? |